Tutor
Pro společnost Člověk v tísni jsme připravovali ucelenou komunikační kampaň pro festival dokumentárních filmů o lidských právech Jeden svět 2013.
Poptejte násKomunikační kampaň
Komunikační koncept s headlinem „Zapomeňte na hatmatilku" byl k vidění v českých médiích a ve veřejném prostoru po dobu tří let. Cílovou skupinu vyzýváme k opravdovému studiu cizích jazyků pod dohledem skutečných profesionálů a rodilých mluvčích.
Kampaň zahrnovala přípravu řady tiskových materiálů, inzerci, online kampaně a v neposlední řadě promo akci na vysokých školách.
„Zapomeňte na hatmatilku"
Klíčové vizuály
Koncept je postaven na doslovném a nepřesném překladu českých pořekadel do cizích jazyků. Toto pojetí nám umožnilo připravit řadu vtipných vizuálů, které se zaměřují na insighty různých cílových skupin.
„Hů is not lejzí, it iz grýn."
Zaujala vás naše práce?
Poptejte nás