Česká Spořitelna
Připravili jsme klíčové vizuály pro Českou spořitelnu, která byla generálním partnerem letních festivalů a akcí.
Poptejte násKlíčový vizuál
Klíčové vizuály a animovaný sponzorský TV spot pro Českou spořitelnu byly vytvořeny ve spolupráci s agenturou Headmade.
Komunikační koncept je postaven na pozitivních emocích, které hudba vzbuzuje. Z této ideje vychází headline kampaně „Hudba – recept na dobrou náladu“. Vizuálně jsme ho ztvárnili jako kuchařský recept, kde jednotlivými ingrediencemi jsou hudební nástroje. Jejich společným působením vzniká hudba, která inspiruje a rozjasní mysl.
„Hudba – recept na dobrou náladu"
TV spot
V rámci kampaně jsme připravili TV spot na klíč, od myšlenky a scénáře, přes animaci, až po finální postprodukci.
Letní festivaly
Pro letní festivaly bylo úkolem vytvořit vizuál, který vystihne pravou festivalovou atmosféru. Zvolili jsme proto jednoduchý motiv kytary na zelené louce. Vizuál jsme následně adaptovali pro různé reklamní nosiče, od outdooru, až po inzerci v časopisech. Na kampani jsme spolupracovali s eventovou agenturou Key promotion.
Zaujala vás naše práce?
Poptejte nás